Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем...май е съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем...май е съединител

    Здравейте,
    имам следния проблем - като дам газколата вдига обороти, но е мудна. Смених свещи и ламбд сонда /те така или иначе си бяха за смяна/ - пак е така. Освен това има и една кофти миризма като натисна педала повече. Някой може ли да ми каже това получава ли се от износен съединител?
    Алфа Ромео 145 1,8 TS

  • #2
    пробвай при 40 примерно да включиш 5 и дай газ до долу
    ако дигне оборотите без да ускорява е съединител
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      колега и ако може напиши във форума какво е станало и от какво е било ако си разбрал и моята прави така

      Comment


      • #4
        Re: проблем...май е съединител

        Първоначално публикувано от emilio
        Здравейте,
        имам следния проблем - като дам газколата вдига обороти, но е мудна. Смених свещи и ламбд сонда /те така или иначе си бяха за смяна/ - пак е така. Освен това има и една кофти миризма като натисна педала повече. Някой може ли да ми каже това получава ли се от износен съединител?
        99% е съединител всички фактори са на лице
        Alfa 146 1.6TS 16v '98
        Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

        Comment


        • #5
          добре да приемем че е съединителя
          какво се прави сменя се само диска ли или какво ?

          Comment


          • #6
            тук и аз да се включа с една питанка без да отварям нова тема.
            снощи, на задръстването на семинарията, съединителя доста се втвърди при натискане. или поне на мен така ми струва. а днес сякаш не е чак толкова. маааалко по-твърд от на профа например. каква може да е причината за това? той съединителя, че е потеглил, ми е ясно. но критично ли е положението? колко може да изкара още и може ли да ми докара голяма беля, ако го отлагам?
            иначе правих онзи тест с включването на пета при 40 км/ч и рязко газ до дупка - няма проблем, ниски обороти и почва много бавно да набира.
            та, ще бъда благодарен, ако някой ме осветли по въпросите ми

            поздрави
            I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
            Roosevelt

            Comment


            • #7
              @Pinky
              Kaрай си така и да не ти пука Аз така я купих моята - с твърд съединител, но щом не включва трудно, можеш да караш. Поне на мен така ми бяха казали и аз слушам и изпълнавам
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Моя също е доста твърд , а забелязвам и на други Туйн Спаркове
                Ама той си е твърд откакто я взех - над 20 хил км вече и няма проблем . нито с включване, нито с потегляне , нищо
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BatVas
                  Моя също е доста твърд , а забелязвам и на други Туйн Спаркове
                  Ама той си е твърд откакто я взех - над 20 хил км вече и няма проблем . нито с включване, нито с потегляне , нищо
                  Моят също е така, но сравнен с други 146-ци си е доста твърд, де. Едната 146-ца беше ТС със сигурност. За другата мисля, че беше боксер, ако има някакво значение. Явно не е болка за умиране
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    благодаря за отговорите.
                    ще я карам така, пък каквото стане. дано само не ме остави по път, като пътувам към варна за празниците. в крайна сметка, като гледам темата с колеги от различни градова, готови да помагат, не би трябвало да имам проблем
                    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                    Roosevelt

                    Comment


                    • #11
                      Не съм специалист но ако автомобила продължава да повишава обороти при рязко подаване на газ, най вероятно е за смяна на съединител, стария може да изкара и много но със смяната му по навреме може да спестиш пари.
                      Твърдия педал на съединителя и отделянето му ниско долу също предполагат износване но не чак толкова.
                      146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        Съединитела ти е заминал. По принцип най добре е да го смениш комплект(притискател лагер феродов) ако не ти се купува и притискател задължително с феродовия сменяш и лагера, защото може да се счупи и оставаш без съедитнител.
                        А твърдостта зависи от много неща, и не винаги значи че е износен. Ако не буксува и не вие лагера си карайте и да не ви пука.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gigi
                          ... твърдостта зависи от много неща, и не винаги значи че е износен....
                          От кво зависи? Любопитен съм де
                          Моя е страшно мек, разглези ме и направо като се кача на друга кола ми се схваща крака Обаче отделя малко високо (горе-долу по средата на хода на педала) и ме съмнява че е тръгнал.
                          пп: не съм карал друга 145-ца и нямам база за сравнение Пробвал съм 33-ки и няма нишо общо...
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            и моя отделя високо и страшно мек и аз му се чудя имам чувството че понякога боксува и замерисва гадно
                            нормално ли е

                            Comment


                            • #15
                              Гиги е прав че се смениа комлект но не е прав за твардоста на педала.Това е от притискателниа диск така че се смениа с нов и педала става много мек.Не зависи от нищо дръго а за миризмата това идва от бъксъването на феродовиа така че приателъ садинителиа ти е за смиана отдавва.Смениа преди да ти е надрал маховика че тогава става лошо

                              Comment

                              Working...
                              X